کد خبر: ۸۸۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۴۲۰
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: زهیوی و خالدی به دلیل خوزستانی بودن رفاقتی به تیم ما آمدند.

2 بازیکن را رفاقتی جذب کردیمبه گزارش خبرداغ به نقل ازخبرآنلاین؛ سید سیروس پورموسوی درباره تداوم مشکلات باشگاه صنعت‌نفت آبادان در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: لیست 19 نفره ای در اختیار باشگاه گذاشتم تا شروع به مذاکره با این نفرات کند اما نبودن پول و امکانات در صنعت‌نفت سبب شد تا آنها به تیم ما نیایند.

وی افزود:‌ نتوانستیم اولویت‌های خود را جذب کنیم. فقط 2 بازیکن(امید خالدی و رحیم زهیوی) را جذب کردیم که خوزستانی هستند و رفاقتی به نفت آبادان آمدند. در غیر این صورت در حالتی که پنجره ما بسته باشد و هیچ امیدی هم برای پرداخت مطالبات نداریم، هیچ بازیکنی به صنعت نفت اضافه نمی شود.

سرمربی صنعت‌نفت آبادان در ادامه گفت و گو با اخبار ورزشی شبکه سه سیما تصریح کرد: تمرکز ما از روزی به هم ریخت که دوستان گفتند واریز پنج میلیارد به حساب باشگاه مصوب شده و این داستان‌ها اما تاکنون یک ریال هم به حساب صنعت نفت واریز نشده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: