کد خبر: ۸۷۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
تعداد بازدید: ۲۲۹
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۲۱ پروژه اولویت‌دار در گلستان تا مدت باقیمانده از دولت پیگیری می شوند تا گامی مؤثر برای حل مشکلات این استان برداشته شود.

وزیر کار در گلستان مطرح کرد: ۲۱ پروژه اولویت‌دار در گلستان دنبال می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، محمد شریعتمداری در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان که با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: بخش زیادی از فعالیت‌های گلستان در منطقه شمال این استان به کشاورزی، شیلات و آبزیان و بخش جنوب به گردشگری اختصاص دارد که برای توسعه به سرمایه‌گذاری نیاز دارند.
وی با اشاره به این که استان ۶۷ هزار بیکار دارد، گفت: تاکنون ۶۰۷۰ طرح در استان از تسهیلات اشتغال روستایی بهره‌ مند شده اندکه زمینه اشتغال بیش از ۸ هزار نفر را به همراه داشت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: ۶۸۵ میلیارد تومان وام ۴ درصد و ۶ درصدی به گلستان اختصاص یافت که تاکنون ۴۸۵ میلیارد تومان آن جذب شده و بقیه آن در شرف انجام است.
شریعتمداری خاطرنشان کرد: به تازگی تفاهم خوبی با مسئولان اقتصادی استان گلستان در زمینه همکاری در جهت تولید میگو، احیای کارخانه نئوپان شموشک، نساجی و کشت پنبه، توسعه کارخانه صباح و غیره و همچنین سرمایه‌گذاری شستا در این استان انجام شده است.
وی گفت: با توجه به این که حدود ۵۰ درصد مردم گلستان در روستاها زندگی می‌کنند، می‌توان با ارائه تسهیلات روستایی، توسعه این استان را سرعت بخشید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: طرح‌های اقتصادی این استان را با جدیت پیگیری می‌کنیم تا پایان دولت، اقدامات مؤثری در زمینه حل مشکلات این استان انجام گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: