کد خبر: ۸۷۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
تعداد بازدید: ۱۶۸
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس به دنبال افزایش قیمت کالاهای اساسی مخصوصاً کالاهایی مانند نهاده های دامی و مواد اولیه تولید، نیست و ما با آن مخالف هستیم.

مجلس به دنبال افزایش درآمد به هر قیمتی نیست/مخالف افزایش قیمت کالاهای اساسی هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه صحن علنی امروز چهارشنبه ۶ اسفند، در زمان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ طی سخنانی گفت: نظر مجلس هیچ‌گاه این نبوده است که کالاهای اساسی با نرخ ETS وارد کشور شود.

وی افزود: نظر ما در مجلس درخصوص ساختار بودجه این بود که ساختار گمرک حتما شفاف باشد و کسی نتواند از قانون تفسیر مستقل داشته و دست دولت در این زمین باز باشد.

رئیس مجلس در ادامه اظهار داشت: مجلس به دنبال افزایش قیمت کالاهای اساسی مخصوصاً کالاهایی مانند نهاده های دامی و مواد اولیه تولید، نیست و ما با آن مخالف هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اینگونه نگاه نشود که مجلس به هر قیمتی به دنبال افزایش درآمد است و ما به دنبال آن نیستیم چرا که این اتفاق تورم زا خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: