کد خبر: ۸۷۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
تعداد بازدید: ۱۸۴
با تصویب نمایندگان مجلس؛
نمایندگان مردم در مجلس مقرر کردند تا درآمد حاصل از صادرات مواد معدنی فلزی- غیرفلزی، محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی به صورت خام و نیمه خام در تمام نقاط کشور مشمول مالیات شود و از طرفی واردات خودروهای آمبولانس توسط اورژانس کشور را از پرداخت عوارض گمرکی معاف کردند.

آمبولانس‌های وارداتی از عوارض گمرکی معاف شدند/صادرات محصولات خام و نیمه خام معدنی و پتروشیمی مشمول مالیات می‌شودگزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در نشست علنی نوبت دوم امروز سه شنبه ۵ اسفند مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، نمایندگان مجلس با بندهای الحاقی ۹ و ۱۰ تبصره ۶ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

براساس بند الحاقی ۹؛ درآمد حاصل از صادرات مواد معدنی فلزی- غیرفلزی، محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی به صورت خام و نیمه خام در تمام نقاط کشور مشمول مالیات می شود. تعریف و فهرست مواد خام و نیمه خام مذکور به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های امور اقتصادی و دارائی، صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران تهیه می شود و ظرف مدت سه ماه پس از تصویب این قانون به تصویب هیات وزیران می رسد.

براساس بند الحاقی ۱۰؛ واردات خودرو آمبولانس توسط اورژانس کشور و هدایای سازمانهای بین المللی غیر دولتی به سازمان اورژانس کشور از پرداخت حقوق ورودی و عوارض گمرکی معاف است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: