کد خبر: ۸۷۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۱۴۵
یک عضو کمیسیون تلفیق ۱۴۰۰ از تقدیم مجدد بودجه سال آینده پس از انجام اصلاحات از سوی دولت ظرف روزهای آینده خبر داد.

دولت بودجه اصلاح شده را طی ۲ روز آینده تقدیم مجلس خواهد کرد/ مهلت قانونی انجام اصلاحات روز دوشنبه به اتمام می‌رسدبه گزارش خبرداغ ، مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره ارائه مجدد لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ از سوی دولت پس از اصلاحات گفت: طبق اخبار غیر رسمی که ما شنیدیم، دولت قرار است در روز‌  یکشنبه یا دوشنبه بودجه اصلاح شده را تقدیم مجلس کند.

این عضو کمیسیون تلفیق سال ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: مهلت قانونی دولت روز دوشنبه تمام می‌شود؛بنابراین نهایتاً  لایحه بودجه پس از انجام اصلاحات ظرف فردا یا پس فردا باید به مجلس برسد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا در این مورد برای انجام اصلاحات دولت با کمیسیون تلفیق سال ۱۴۰۰ جلسه داشته است یا خیر گفت: حداقل من به عنوان کسی که عضو کمیسیون هستیم در این خصوص بی‌اطلاعم ، اگر چنین جلساتی هم برگزار شده شاید به صورت فردی بوده است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: من از طرف کمیسیونم منتخب شدم تا در کمیسیون تلفیق نظرات کمیسیون عمران را بیان کنم، یعنی نمی‌توانم نظرات شخصی‌ام را  آنجا بر زبان بیاورم، اختیارات تلفیق هم همینطور است، یعنی هر تصمیمی که قرار است گرفته شود باید در جلسات کمیسیون  شکل بگیرد و یک نفر به عنوان نماینده با دولت وارد گفت‌وگو شود.

وی ادامه داد: تا به این لحظه اتفاق رسمی نیفتاده است،  اگر هم جلسه‌ای هم برگزار شده ما بی اطلاع هستیم  و از نظر کمیسیون تلفیق تاکنون جلسه تعاملی صورت نگرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: