کد خبر: ۸۷۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۱۶۱
نماینده خلخال و کوثر در مجلس، گفت: درخصوص انتخابات شوراها با توجه به اینکه ثبت آن در اسفندماه انجام می‌شود و زمان زیادی از آن فاصله نداریم بعید می‌دانم که اصلاحات انتخابات شوراها به انتخابات ۱۴۰۰ برسد.

موارد شکلی قانون در انتصاب رئیس جدید سازمان بورس رعایت نشده است/تقاضای اعمال ماده ۲۳۴ نسبت به عملکرد وزیر اقتصاد در کمیسیون اقتصادی مجلس/بعید است اصلاح قانون انتخابات شوراها به ۱۴۰۰ برسدبه گزارش خبرداغ ، سید غنی نظری خانقاه عضو کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص احتمال بازگشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ به مجلس، گفت: لایحه بودجه باید طی دو هفته مجددا از سوی دولت به مجلس ارائه شود تا بررسی شده و قبل از پایان سال به امید خدا تصویب شود که هم دولت بتواند کار خود را به راحتی انجام دهد و هم مجلس به وظیفه هم خود در پایان سال عمل کرده باشد.

وی افزود: مهمترین وظیفه مجلس در پایان سال بودجه‌ریزی برای سال بعد است که دولت معطل نشود و کشور به راحتی اداره شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم درخصوص رسیدگی مشکلات بورس در ماه‌های گذشته و دیدار با رئیس جدید این سازمان بیان داشت: تاکنون جلسه‌ای با ایشان نداشتیم چراکه نسبت به انتصاب ایشان ایراد اساسی وارد است و موارد شکلی قانون رعایت نشده است.

وی افزود: وزیر اقتصاد و امور دارایی در انتصاب ایشان تخلف آشکار مرتکب شده و ما در کمیسیون تقاضای اعمال ماده ۲۳۴ کرده‌ایم.

نماینده خلخال در مجلس یازدهم درخصوص احتمال اجرای اصلاحات قانون در انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: مجلس اصلاحاتی را در قانون انتخابات ریاست جمهوری تصویب کرد و شورای نگهبان نسبت آن ایراداتی وارد دانست که باید برطرف شود و من نمی‌دانم که چه زمانی به دستور کار صحن می‌آید و آیا به انتخابات می‌رسد یا خیر. اما درخصوص انتخابات شوراها با توجه به اینکه ثبت نام آن در اسفندماه انجام می‌شود و زمان زیادی از آن فاصله نداریم بعید می‌دانم که اصلاحات انتخابات شوراها به انتخابات ۱۴۰۰ برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: