کد خبر: ۸۷۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۱۵۲
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از رسیدن اصلاحات جدید مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، به انتخابات سال ۱۴۰۰ خبر داد.

نتیجه جلسه با اعضای شورای نگهبان در خصوص اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری مثبت است/ قانون به انتخابات ۱۴۰۰ می‌رسدبه گزارش خبرداغ، جلال رشیدی کوچی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره جلسه نمایندگان مجلس با اعضای شورای نگهبان در خصوص اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری که پیش تر توسط این شورا رد شده بود، گفت: جلسه ای که با اعضای شورای نگهبان در خصوص اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری برگزار کردیم نتایج مثبتی را به همراه داشت.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تاکید کرد: اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به انتخابات سال ۱۴۰۰ خواهد رسید.

وی درباره این‌که صحن مجلس درگیر بودجه سال آینده است و از سوی دیگر هم چیزی تا آغاز فرآیند ثبت نام انتخابات باقی نمانده است آیا واقعا اصلاحات جدید انتخابات ریاست جمهوری به انتخابات سال ۱۴۰۰ خواهد رسید، عنوان کرد: اصل برگزاری جلسه با اعضای شورای نگهبان هم برای همین بود ، انشاالله با رفع ایرادات مد نظر شورای نگهبان  این قانون به انتخابات سال آینده خواهد رسید.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: