کد خبر: ۸۷۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
تعداد بازدید: ۲۳۱
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان کرمانشاه، از دو کارگاه تولیدی "درمان طب سحر کامبادان" و "طب و درمان الیپی" تولید کننده اقلام مصرفی ﺑﻬﺪاﺷـﺘﻲ ﻣﻮرد ﻧﻴﺎز - پروژه مشترک وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با ﺻـﻨﺪوق ﺟﻤﻌﻴﺖ ﻣﻠﻞ ﻣﺘﺤﺪ (UNFPA) به نام پروژه نعمت - بازدید کرد.

​منصوری در بازدید از دو کارگاه تولیدی پروژه نعمت در کرمانشاه: رونق کسب و کار های خرد در گرو توسعه بازار فروش استبه گزارش خبرداغ  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، عیسی منصوری در این بازدید ضمن تأکید بر استمرار فعالیت کارگاه های شناسایی شده گفت: مهم ترین بحث در توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک، کمک به تداوم فعالیت آنها از طریق ایجاد بازار فروش و سفارش گیری است.

وی افزود: هدف از این پروژه، ﺣﻤﺎﻳﺖ از ﻛﺴﺐ و ﻛﺎرﻫﺎی ﺧﺮد و ﻧﻮﭘﺎ در زمینه ﺗﻬﻴﻪ و ﺗﻮزﻳﻊ اﻗﻼم ﺑﻬﺪاﺷﺘﻲ ﺑﺮای ﺳﺎﻟﻤﻨﺪان و زﻧﺎنﺑﺎردار در دوره کووید 19 با رعایت استانداردهای تعیین شده وزارت بهداشت است که با به کارگیری و ایجاد فرصت های شغلی پایدار برای زنان سرپرست خانوار در فرآیند تولید این اقلام در واحدهای اقتصادی کوچک و متوسط در حال انجام است.

حسن عزیزی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز درباره پروژه نعمت گفت: پروژه ﺣﻤﺎﻳﺖ از ﻛﺴﺐ و ﻛﺎرﻫﺎی ﺧﺮد و ﻧﻮﭘﺎ از ﻃﺮﻳﻖ ﻇﺮﻓﻴﺖ ﺳﺎزی ﺗﻬﻴﻪ و ﺗﻮزﻳﻊ اﻗﻼم ﺑﻬﺪاﺷﺘﻲ ﺑﺮای ﺳﺎﻟﻤﻨﺪان و زﻧﺎن ﺑﺎردار در دوره کووید 19 با نام پروژه نعمت، ذﻳﻞﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻛﺎری ﻣﺸﺘﺮک ﺳﺎل 2020 ﻣﻴﻼدی وزارت ﺗﻌﺎون، ﻛﺎر و رﻓﺎه اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺑﺎ ﺻﻨﺪوق ﺟﻤﻌﻴﺖﻣﻠﻞ ﻣﺘﺤﺪ است که مسئولیت و نظارت بر این پروژه بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی با اشاره به آموزش و رعایت استانداردهای مدیریتی از جمله رعایت شرایط فنی و بهداشتی ساختمان و سالن تولید، ویژگیهای سالن تولید و بسته‌بندی (شامل در، پنجره، دیوار، پله، سقف و کف)، فضا جهت عملیات تولید، شرایط و ویژگی‌های انبارها و سیستم تهویه در کارگاه تولیدی منتخب این پروژه توسط کارشناسان و ناظران فنی و کیفی افزود: تعداد 108 نفر در کارگاه های تولیدی منتخب در استان کرمانشاه شامل قصر طلایی کسری، دایراک صنعت درمان، طب و درمان الیپی، آراد آبادیس زاگرس، درمان طب سحر کامبادان، طی 5 دوره تحت آموزش های رسمی قرار گرفتند.

در این بازدیدها رعایت شرایط فنی و بهداشتی قسمت‌های رفاهی، سیستم شستشو، ضدعفونی و گندزدایی، اصول بهداشت فردی کارکنان و الزامات اختصاصی واحدهای تولید تجهیزات پزشکی مصرفی، روشهای ویروس زدایی مورد تأکید قرار گرفت.

براساس این گزارش، کارگاه تولیدی درمان طب سحر کامبادان و طب و درمان الیپی در کرمانشاه در زمینه تولید ماسک بهداشتی و با کیفیت با محوریت اشتغال ﮔﺮوهﻫﺎی آﺳﻴﺐ ﭘﺬﻳﺮ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ از جمله ناشنوایان و زﻧﺎن سرپرست خانوار تحت پروژه نعمت فعالیت می کنند.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: