کد خبر: ۸۷۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
تعداد بازدید: ۲۲۲
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیران ارشد دستگاه های تابعه از طرح های اشتغال شهرستان بشرویه بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت این بنگاه های اقتصادی قرار گرفت.

با حضور معاون اشتغال، دغدغه مالی بنگاه های اقتصادی شهرستان بشرویه بررسی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، عیسی منصوری و هیات همراه از طرح گلخانه هیدرو پونیک با ایجاد اشتغال 20 نفر به صورت مستقیم و تعاونی تولید بعثت با اشتغال ۱۸ نفر به صورت مستقیم ، تعاونی طبیب حلال و شرکت تعاونی توسعه قصر کویر بشرویه و کارگاه تولید اسباب بازی و بازارچه صنایع دستی واقع در خانه فیاض یخش بازدید کرد.
منصوری در بازدید از این تعاونی ها گفت: با توجه به بررسی صورت گرفته،مهمترین موانع این طرح ها در عدم رسیدن به تولید مشکلات مالی است که در صورت جذب سرمایه گذار و پرداخت تسهیلات می توان موانع پیش رو را برداشته و با ایجاد اشتغال برای جوانان، گامی موثر در خدمت به مردم بشرویه برداریم .
وی بیان کرد : با حمایت صندوق کارآفرینی امید برای بهره برداری این طرح ها، تسهیلات داده می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: