کد خبر: ۸۷۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۱۶۹
عباس‌زاده مشکینی در تذکر شفاهی:
نماینده مشکین شهر در مجلس، گفت: زنان فقط به تبریک نیاز ندارد بلکه تکریم آن‌ها و تامین نیازهای اولیه‌شان هم دارای اهمیت است.

زنان فقط به تبریک نیاز ندارند؛ تکریم نیازهای آنان اهمیت بیشتری داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن مجلس شورای اسلامی، محمود عباس‌زاده مشکینی در تذکر شفاهی خود طی سخنانی با اشاره به روز زن، گفت: زنان فقط به تبریک نیاز ندارد بلکه تکریم آن‌ها و تامین نیازهای اولیه‌شان هم دارای اهمیت است.

وی ادامه داد: آقایان باغیرت! من یک سوال را بارها مطرح کردم و متاسفانه هیچ جوابی نگرفتم، سوال من این است که اگر یک زن از ارث پدر، از درآمد قانونی و یا حمایت نهادها بهره نبرده باشد، برای تامین معیشت خود چه باید بکند؟ چه راهی دارد جز خودکشی یا خود... من شرم دارم که ادامه را بیان کنم.

عباس زاده در پایان ابراز داشت: باید برای زنان اقدام و کار مناسبی انجام دهیم، طرحی را در همین زمینه مطرح کردیم که به صورت یک فوریت در نوبت طرح است و امیدوارم که به صحن بیاید و نتیجه بخش باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: