کد خبر: ۸۶۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۲۲۴
نماینده مشکین شهر با بیان اینکه اگر رزم حسینی تخلف دارد گزارش‌های وزات اطلاعات سپاه و دیوان محاسبات کجاست؟ گفت: از من خواستند از سلوک خانواده رزم حسینی که همسرش خواهر شهید است چیزی نگویم.

برای خودمان نوشابه انقلابی‌گری باز نکنیم/ از من خواستند از سلوک خانواده رزم حسینی چیزی نگویمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «محمود عباس زاده مشگینی» نماینده مشکین شهر در مجلس یازدهم در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه مردم چشم به مجلس دارند و این مجلس از خیر نظر مقام معظم رهبری برخورد است  که ایشان از عنوان مجلس انقلابی برای آن استفاده کرده‌اند، اظهار داشت: بخش قالبی از حرف‌های موافقین و مخالفین را شنیده‌ام و می‌خواهم به یک نکته اشاره کنم ما به نمایندگی از مردمی که به ما رای داده‌اند موظفیم که اظهار نظر خودمان را منطبق کنیم با کسانی که به ما برای حضور در مجلس رای داده‌اند و باید با مصالح، منافع مردم و با مطالبات کشور همسو باشد و همچنین باید برای رای مثبت و منفی خودمان حجت شرعی داشته باشیم. رای دادن و ندادن به آقای رزم‌حسینی باید حجت شرعی داشته باشد.

وی با بیان اینکه این درست نیست که ما به خودمان در داخل مجلس انقلابی بگوییم، افزود: هیچ کسی خودش را با پیشوند آقا معرفی نمی‌کند؛ اجازه دهیم مردم به عمل و موضع ما نگاه کنند از آثار و عمل و موضع جمعی ما بهره‌مند شوند و مردم به ما عنوان انقلابیدهند و خودمان برای خودمان نوشابه باز نکنیم. انقلابی بودن ویژگی‌هایی دارد، یکی اینکه زمان شناس باشیم و در وقت مقتضی بتوانیم از منافع قبیله‌ای جناحی باندی و فامیلی گذر کنیم؛ انقلابی یعنی عقلانیت، انقلابی‌گری یعنی عبور از خود، انقلابی‌گری یعنی باید با دلیل موافقت و مخالفت کنیم.

عباس زاده مشگینی ادامه داد: در این مورد این بنده خدایی که دولت در واپسین زمان به عنوان وزیر معرفی کرده است در فضای مجازی مطالبی را می‌گویندکه اگر واقعیت داشته باشد به معنای این است که کشور دچار آنارشیسم است. اگر حقیقت دارد گزارش وزارت اطلاعات، دیوان محاسبات، اطلاعات سپاه و کمیسیون اصل ۹۰ کجاست؟ در مورد کدام یک از شما و ما در فضای مجازی از این حرف‌ها زده نمی‌شود در مورد من بیش از یک بار حرف زده شده که باعث شده اتحادیه اروپا ما را تحریم کنتد..

وی تصریح کرد: منطقه من که مشکین‌شهر سه بشاگرد از نظر محرومیت دارد، پنج ماه از عمر مجلس گذشته است و کسی نیست، من یقه چه کسی را بگیرم. از نظر شرعی عذر دارم نمی‌توانم رئیس جمهور را استیضاح کنم. ۵ ماه است یک وزارتخانه مهم که گرانیگاه مشکلات کشور آنجا است و‌زیر ندارد و نمیتوان کسی را پیدا کنم که مطالبات مردم را با او مطرح کنم. آقای رزم حسینی من در مورد شما مطالعه کردم در مورد سلوک خانوادگی آقای رزم حسینی که همسرشان خواهر شهید است مطالعه کرده‌ام اما گفته اند که چیزی نگویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: