کد خبر: ۸۷۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۱۰۷۸
بازیکنان استقلال اصلاً از نحوه پرداخت مطالبات خود توسط باشگاه راضی نیستند و این مسئله به وضوح قابل مشاهده است.

درخواست محرمانه فکری از بازیکنانش چه بود؟به گزارش خبرداغ ،  بازیکنان استقلال اصلاً از نحوه پرداخت مطالبات خود توسط باشگاه راضی نیستند و این مسئله به وضوح قابل مشاهده است. آنها یک‌بار پس از جدال مقابل پرسپولیس هیئت مدیره را با صراحت به کم‌کاری متهم کردند و در حال حاضر نیز اگر درخواست محمود فکری و دستیاران او نبود، قطعاً رویارویی بازیکنان با مدیران وارد فاز جدیدی می‌شد.

 

اتفاق خبرهای رسیده از داخل مجموعه استقلال حکایت از آن دارد که فکری به عنوان مرد شماره یک امور فنی تیم طی روزهای گذشته به صورت مستمر با بازیکنان صحبت کرده و آنها را به طور جدی از مصاحبه‌های تند پیرامون مسائل مالی بر حذر داشته است. سرمربی آبی‌پوشان در لابه‌لای گفت‌وگوهای خود با شاگردانش اذعان دارد هیچ‌کس منکر به تعویق افتادن دستمزد آنها نیست و همه می‌دانند بدقولی باشگاه در حق بازیکنان چه دردسرهایی را برای آنها ایجاد می‌کند ولی با توجه به شرایط فوق‌العاده حساس استقلال در مقطع کنونی، بهتر است بازیکنان اصلاً حرف از پول نزنند و اجازه بدهند مسابقه با نساجی برگزار شود چون یک جرقه کوچک از طرف آنها می‌تواند جو کل تیم را برهم بزند و تمرکز روانی مجموعه را تا حد بسیار زیادی از میان ببرد.

 

از قرار معلوم، تعداد قابل ملاحظه‌ای از بازیکنان استقلال پیرامون مشکلات مالی خود با اعضای کادر فنی این تیم صحبت کرده‌ و به آنها اطلاع داده‌اند که روی حرف باشگاه حساب کرده بودند ولی حالا به دلیل عدم دریافت مطالبات خود دچار دردسرهای زیادی شده‌اند.

جام نیوز

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: