کد خبر: ۸۷۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
تعداد بازدید: ۵۰۶
پس از پایان دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در نودوچهارمین شهرآورد پایتخت که با تساوی به پایان رسید

چرا نتیجه تست دوپینگ میلیچ اعلام نمی‌شود؟به گزارش خبرداغ ، پس از پایان دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در نودوچهارمین شهرآورد پایتخت که با تساوی به پایان رسید، چهار بازیکن از دو تیم تست دوپینگ دادند. از تیم استقلال که میزبان بود؛ مهدی مهدی‌پور و محمدحسین مرادمند و از تیم پرسپولیس سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان برای تست دوپینگ فراخوانده شدند. در همین رابطه فرزاد شارکی اعلام کرد: نتایج تست این چهار بازیکن هنوز به دست نادو نرسیده است.

 

وی همچنین در مورد تاخیر در اعلام نتیجه تست دوپینگ هرویه میلیچ، مدافع چپ کروات استقلال تهران، اظهار کرد: به علت شیوع ویروس کرونا، حدود دو هفته نمونه فریز می شود و بعد از آن هم چهار تا شش هفته زمان می‌برد که آنالیز انجام شود، علاوه بر این به دلیل ژانویه هم ۲۵ روز تعطیل بوده است و امیدواریم زودتر نتیجه تست به دست نادو برسد.

 

گفتنی است چهارشنبه پنجم آذر سال ۱۳۹۹ و در دیدار تیم های استقلال و ماشین سازی تبریز از هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از هرویه میلیچ، مدافع چپ کروات استقلالی ها تست دوپینگ گرفته شده و نمونه مربوطه به آزمایشگاه کلن آلمان ارسال شد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: