کد خبر: ۸۷۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
تعداد بازدید: ۳۳۹
ماندگار فرزامی تنسور جوان ایرانی از میان 112 ورزشکار، با عبور از سد حریف روسی خود قهرمان مسابقات بین المللی ITF شد.

مسابقات بین المللی ITF تنیس جوانان با قهرمانی تنیسور ایرانی در کیش به پایان رسید.به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در جزیره کیش برگزار شد.
در مرحله نهایی مسابقات بین المللی تنیس جوانان در بخش بانوان "ماندگار فرزامی" و "ایرینا آرته موا" از روسیه در زمین های تنیس جزیزه کیش به مصاف هم رفتند که در پایان فرزامی با نتیجه ۶ بر ۲ و ۶ بر ۳ حریف خود را مغلوب کرد و به مقام قهرمانی رسید.
همچنین در رقابت های مرحله پایانی انفرادی علی یزدانی برابر کسری رحمانی قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر یک و ۶ بر یک پیروز شد و عنوان قهرمانی این بخش را به خود اختصاص داد. در مسابقات بخش دو نفره نیز نمایندگان دختر و پسر کشورمان عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند.
علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم ضمن قدردانی از مسئولان برگزاری مسابقات گفت: این رقابت ها نخستین رویداد ورزشی پس از شیوع ویروس کرونا است که مورد استقبال چشم گیری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه برگزاری چنین مسابقاتی نویدبخش توسعه تنیس درکشور است افزود: سرمایه گذاری فدراسیون تنیس بر ورزشکاران این رده سنی می تواند زمینه ساز رشد رده سنی بزرگسالان بوده و ارتقاء هرچه بیشتر رتبه آنها در این رشته ورزشی را میسر سازد.
معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به ضعف های موجود در در این رشته عنوان کرد: متاسفانه زمین های متعلق به فدراسیون تنیس چند سالی به پیمانکار سپرده شده است؛ در صورتیکه فدراسیون نباید از حق طبیعی خود محروم باشد و در همین راستا موضوع بازپسگیری زمین های مربوط به فدراسیون تنیس از سوی وزیر ورزش و جوانان در دستور کار قرار گرفته است.
داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از چگونگی برگزاری رقابت ها عنوان کرد: از میان تمام فدراسیون های ورزشی تنها فدراسیون تنیس موفق به برپایی مسابقات بین المللی در کیش شد.
وی افزود: رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در این مسابقات سبب شد سطح کیفی عملکرد بازیکنان افزایش یابد.
در پایان با حضور مسئولان ورزش کیش به نفرات برگزیده این رقابت ها به رسم یادبود هدایایی اهدا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: