کد خبر: ۸۷۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۸
نفرات برتر مسابقات شطرنج آنلاین قهرمانی آقایان استان هرمزگان معرفی شدند

پایان مسابقات قهرمانی آقایان استان هرمزگانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش، به مناسبت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات شطرنج آنلاین قهرمانی آقایان استان هرمزگان از سه شنبه 14 بهمن آغاز شد و تا پنج شنبه ۱۶ بهمن ادامه داشت .

این مسابقات در ۹ دور و در پلت فرم WWW.CHESS.COM و با سرداوری شهرام سالاری , سامان آرمند و فرزانه پیشدار داوران بین المللی برگزار شد.

بر اساس این گزارش درپایان محمد اصبحی قهرمان و بردیا جهان تیغی نایب قهرمان این رقابتها شدند. امید ذاکری نیزبه مقام سوم دست یافت . همچنین محمد امین شهسواری،پارسا رحیمی شهمیرزادی و سید امیر محمد موسوی به ترتیب مقام های چهارم تا ششم را ازآن خودکردند. طاها بارانی ، نیما نجفی، محمد صالحی و حسام‌دهقان از بندرلنگه نیزدر رده هفتم تادهم این مسابقات قرارگرفتند.

سه نفر برتر این رقابتها به مسابقات قهرمانی آقایان کشور راه یافتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: