کد خبر: ۸۷۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
تعداد بازدید: ۲۲۶
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۳۹هزار و ۴۷۸واحدی، در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۷هزار واحد قرار گرفت.
به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۳۹هزار و ۴۷۸واحدی، در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۷هزار واحد قرار گرفت.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۳۹هزار و ۴۷۸واحدی، در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۷هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۶ میلیارد و ۶۱۵ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۹ هزار و ۵۱۲ میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۳۹ هزار و ۴۷۸ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۴۷ هزار و ۱۷۶ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های تولیدی فولاد سپید فراب کویر، فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش و پرداخت الکترونیک سامان کیش با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روزی مثبت را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۰۳۰۲ واحد، کل (هم‌وزن) ۷۳۳۸ واحد، قیمت (هم‌وزن) ۴۷۹۹ واحد، آزاد شناور ۴۵۱۵۸ واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب ۳۳۲۹۵ و ۶۴۴۵۶ واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۵۰۴ میلیون ورقه به‌ارزش ۳ هزار و ۹۱۲ میلیارد تومان در ۶۳۲ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۶۲ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸ هزار و ۱۸۳ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس و سنگ آهن گهر زمین شد و در مقابل شرکت‌های توزیع دارو پخش، قاسم ایران و افرانت بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: