کد خبر: ۸۷۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
تعداد بازدید: ۲۲۳
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: هواپیمای ترکیش ایر به دلیل شرایط جوی به باکو تغییر مسیر داد و سپس به ایران بازگشت.

تغییر مسیر پرواز ترکیش ایر هیچ ارتباطی به صدای آژیر در تهران ندارد / این هواپیما به دلیل شرایط جوی به باکو تغییر مسیر داد و سپس به تهران بازگشتسخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: هواپیمای ترکیش ایر به دلیل شرایط جوی به باکو تغییر مسیر داد و سپس به ایران بازگشت.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، محمد حسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با رد تمامی شایعات در خصوص پرواز‌ هواپیمای ترکیش ایر گفت: این پرواز نه گم شده بود و نه در چرخ‌های این هواپیما مشکلی ایجاد شده بود.

او با بیان اینکه تنها دلیل تغییر مسیر این هواپیما شرایط جوی بود، افزود: این هواپیما در نهایت ساعت ۲ و ۲۴ دقیقه بامداد در فرودگاه امام خمینی(ره) فرود آمد.

این مقام مسئول تصریح کرد: تغییر مسیر این پرواز هیچ ارتباطی به صدای آژیر در تهران ندارد و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می‌شود به هیچ عنوان صحت ندارد و مردم توجهی به این شایعات نداشته باشند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی در پایان با بیان اینکه این پرواز به دلیل بدی آب و هوا به باکو تغییر مسیر داد، تصریح کرد: این هواپیما در فرودگاه امام خمینی( ره) بر زمین نشسته است و تمامی مسافران این هواپیما سلامت هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: