کد خبر: ۸۷۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
تعداد بازدید: ۲۹۴
با مصوبه کمیسیون تلفیق؛
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، تسهیلاتی برای سربازان متاهل اختصاص یافت که این تسهیلات ۵۰ درصد بیشتر از سال گذشته است. او تصریح کرد: بر این اساس، تسهیلات و وام برای سربازان متأهل به مبلغ ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان با بهره بسیار پایین اختصاص خواهد یافت.

تسهیلاتی سربازان متاهل ۵۰ درصد افزایش یافتسخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، تسهیلاتی برای سربازان متاهل اختصاص یافت که این تسهیلات ۵۰ درصد بیشتر از سال گذشته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ در نشست خبری خود که ظهر امروز برگزار شد، گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، ۱۳ هزار میلیارد تومان به کمیته امداد و سازمان بهزیستی برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: همچنین بر اساس یکی دیگر از مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه، تسهیلاتی برای سربازان متأهل اختصاص یافت که این تسهیلات ۵۰ درصد بیشتر از سال گذشته است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ تصریح کرد: بر این اساس، تسهیلات و وام برای سربازان متأهل به مبلغ ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان با بهره بسیار پایین اختصاص خواهد یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: