کد خبر: ۸۷۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
تعداد بازدید: ۴۳۴
زارع در تشریح نشست کمیسیون تلفیق مطرح کرد:
سخنگوی کمیسیون تلفیق ۱۴۰۰ از دو برابر شدن رقم یارانه‌ها در سال آینده خبر داد.

یارانه‌ها در سال ۱۴۰۰ دو برابر خواهد شد/ هر ایرانی ۹۱ هزار تومان یارانه دریافت خواهد کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در نشست خبری امروز (یکشنبه، ۵ بهمن ماه) در تشریح مصوبات این کمیسیون با اشاره به افزایش دو برابری یارانه مردم، گفت: به هر شخصی که در حال حاضر یارانه ۴۵ هزار پانصد تومانی دریافت براساس مصوبه تلفیق در سال آینده ۹۱ هزار تومان یارانه پرداخت می شود بنابراین یارانه تمام افراد یارانه بگیر در سال ۱۴۰۰ دو برابر خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق ۱۴۰۰ ادامه داد: همچنین مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان علاوه بر مبلغ ذکر شده برای افزایش یارانه ۳۵ میلیون نفر اقشار طبقه متوسط و متوسط رو به پایین قرار داده شده و ۱۰ هزار میلیارد تومان هم برای افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی مصوب شد.

وی با بیان اینکه دولت مبلغ ۷۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان را در لایحه بودجه برای پرداخت یارانه در سال آینده در نظر گرفته بود، اظهار کرد: کمیسیون تلفیق با افزایش این عدد، ۱۴۷ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی در سال ۱۴۰۰ مصوب کرد که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: