کد خبر: ۸۷۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
تعداد بازدید: ۲۰۶
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از خط تولید کارخانه کویرتایر گفت: پویایی در حوزه اقتصاد و اشتغال می‌تواند مروج فرهنگ کارآفرینی، نوآوری و خلاقیت باشد.

معاون روابط کار در بازدید از کارخانه کویرتایر: پویایی در حوزه اقتصاد و اشتغال مروج فرهنگ کارآفرینی، نوآوری و خلاقیت استبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، حاتم شاکرمی در ادامه سفر خود به استان خراسان جنوبی  اظهار کرد: در کارخانه کویرتایر خودباوری که در مقابله و مبارزه با جنگ اقتصادی وجود دارد به خوبی قابل مشاهده است.

به گفته وی،در این کارخانه به نیروی انسانی به عنوان یک اولویت نگاه می‌شود.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به خوشنامی این واحد تولیدی بیان کرد: نقش این کارخانه در پویایی اقتصاد و اشتغال استان بسیار ارزشمند است.
وی با بیان این که خراسان جنوبی استانی بسیار غنی است، ادامه داد: معادن غنی و صنعت تایر  به صنعت استان اعتبار ویژه‌ای بخشیده است.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر این که نقش این صنعت در سطح ملی و استانی بسیار  ارزشمند است، افزود: کویرتایر به عنوان یک واحد موفق، الگوی کشور است و امیدوارم که با تولیدات آن بی نیاز شویم .
سیدمحمدحسین زینلی مدیرعامل شرکت کویرتایر نیز گفت: 16درصد شاغلان بخش صنعت استان و 34درصد شاغلان بخش صنعت مرکز استان شهرستان بیرجند در این مجموعه مشغول به کار هستند.
وی همچنین بیان کرد: ارزش فروش محصولات شرکت کویرتایر معادل 90 درصد ارزش فروش سه محصول استراتژیک استان (زعفران،زرشک، عناب) است.
مدیرعامل شرکت کویرتایر سهم این مجموعه را در اشتغال صنعتی استان خراسان جنوبی مهم خواند و اظهار کرد: در حال حاضر اشتغال مستقیم این کارخانه 1272  نفر و اشتغال غیرمستقیم آن 4664 نفر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: