کد خبر: ۸۷۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۵۰۴
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران تا ساعت ۹ و ۴۰دقیقه، ۰.۲د‌رصد افت داشت همچنین شاخص هم‌وزن ۰.۴د‌رصد نزول کرد.

نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات/ سرخی به بازار برگشتبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت دو هزار و ۴۱۷واحدی (۰.۲د‌رصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۳هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۴درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۹۶نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۳۴نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای «شتران»، «شستا» و «فخوز» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «سپیدار»، «شاروم» و «چخزر» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

 

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به سه هزار و ۴۸۵میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۲۲میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

نقشه بازار 07.11.99

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: