کد خبر: ۸۷۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۲۵۵
خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۴۶۵میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن بیش از سایرین بود و همچنین سهام سپیدار سیستم آسیا به ۳۲.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ کاهش تقاضا در بازار صفوف فروش را سنگین کردبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۳۱۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۷۸۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۴۶۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «سپیدار»، «شپنا» و «رافزا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سپیدار سیستم آسیا حدود ۳۴۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «گدنا»، «وتوصا» و «کدما» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۴۵میلیارد تومان (۶۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۵۶۵میلیارد تومان (۳۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۴۹نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آسیا به ۳۲.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» پر اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۴۳۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فرآورده‌های نفتی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۲۲۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با تقاضای فروش ۱۵۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۳درصد از سه هزار و ۹۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۸۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۸۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات ۶هزار و ۹۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

 

برترین صفوف خرید و فروش 99.11.06

نقشه صفوف خرید و فروش بورس 99.11.06

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: