کد خبر: ۸۷۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۲۹
موسسه علوم و فنون کیش با اجرای طرح هاي پژوهشی، تدوین برنامه جامع زیست بوم مناطق آزاد در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق و اطلس فرهنگی و اجتماعی کیش نقش موثری در ارتقاء فعالیت های آموزشی و پژوهشی منطقه داشته است.

تلاش موثر موسسه علوم و فنون کیش برای ارتقاء فعالیت های آموزشیبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، موسسه آموزشی علوم و فنون کیش از شرکت های تابعه این سازمان، در سال های اخیر با اجرای طرح هاي پژوهشی از جمله تدوین آیین نامه های مختلف ، مطالعات محیط زیستی، تهیه نیم رخ و اطلس فرهنگی و اجتماعی جزیره کیش، نظرسنجی درخصوص ابعاد و آثار مختلف کرونا در جامعه، تدوین برنامه جامع زیست بوم مناطق آزاد در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق و برگزاري رویدادهاي علمی و آموزشی نقش مهمی در توسعه کمی و کیفی فعالیت های آموزشی و پژوهشی سازمان منطقه آزاد کیش ایفا کرده است .

بر اساس این گزارش موسسه علوم و فنون کیش که از سال 1367فعالیت خود را درکیش آغاز کرده با بیش از ۳۰ سال سابقه در حوزه آموزش زبان‌های خارجی و ۱۳۰ شعبه در سراسر کشور به عنوان بازوی آموزشی، پژوهشی و فناوری سازمان منطقه آزاد کیش در جهت هدفمند شدن مدیریت بازاریابی و برندینگ این مجموعه نیز تلاش می کند.

این موسسه همچنین با دریافت مجوزسازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای برگزاری دوره های مهارت آموزی، اخذ مجوز برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان دولت از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و همچنین دریافت مجوز برگزاری دوره های کوتاه مدت باکمک دانشگاه علمی و کاربردی ، امکان ارائه خدمات آموزشی تخصصی و ارتقاء توانمندی و مهارت های فردی را درجزیره کیش قوت بخشیده است.

راه اندازی کلاس های آموزش مجازي و تولید محتواي دیجیتال، افزایش شعب و نمایندگی ها در ایران، راه اندازي فرهنگسراي مرکزي و واحد پاسخگویی به امور مشتریان، تجهیز و راه اندازي مرکز نوآوري کیش به عنوان مرکزی علمی و پایگاهی برای حضور شرکت های دانش بنیان واجراي پروژه G 5 از دیگر فعالیت های موسسه علوم و فنون کیش درجهت توسعه فعالیت های سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه های علمی،آموزشی و پژوهشی است.

برگزاري دوره هاي آموزشی ویژه کارکنان سازمان ها، نهادها و شرکت ها، دوره هاي آموزشی غیر زبان هاي خارجی در زمینه هاي مختلف اعم از منابع انسانی، حسابداري، انجام طرح هاي پژوهشی، برگزاري رویدادهاي فناورانه و نوآورانه، چابک سازي نیروي انسانی، راه اندازي و آماده سازي زیرساخت هاي مناسبتر آموزش مجازي و کمپین هاي بازاریابی و تبلیغات، راه اندازي واحد ارتباط با مشتریان و باشگاه مشتریان، انجام پروژه هايD&R، تولید محتوای آموزشی آنلاین و اجراي پروژه مدیریت کیفیت از جمله برنامه های موسسه علوم و فنون کیش در آینده نزدیک است.

گفتنی است دریافت گواهینامه و تندیس بین المللی برترین موسسه آموزشی از سوی انجمن بین المللی مدیران آمریکا، گواهی نامه و تندیس بین المللی iso 9001 از نهاد بین المللی جی آی اس انگلستان، گواهینامه و تندیس بین المللی برترین موسسه در حوزه آموزش زبان های خارجه از اتحادیه اروپا و گواهینامه خدمات تضمین IGS group کانادا بخش کوچکی از موفقیت های موسسه علوم و فنون کیش در عرصه آموزش و پژوهش می باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: