کد خبر: ۸۷۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۳۲۹
طبق آمارهای واصله در حدود ۵۰ روز نخست پاییز ۹۹ ارزش بیمه‌ نامه‌های صادر شده در صندوق ضمانت صادرات ۳۸۰ میلیون دلار بوده است. این در حالی است که در ۵۰ روز نخست آذر و دی که مدیریت صندوق تغییر یافته است ارزش بیمه نامه‌های صادر شده به ۱۵۰ میلیون دلار سقوط کرده است!

افت عملکرد صندوق ضمانت صادرات بامدیریت جدید!مقایسه عملکرد صندوق ضمانت صادرات در دو بازه تقریبا ۲ ماهه مهر و آبان (۵۰ روز نخست) و آذر و دی ماه ( ۵۰ روز نخست) نشان می دهد که صندوق ضمانت صادرات با افت عملکرد در حوزه صدور بیمه نامه مواجه شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از نود اقتصادی؛ طبق آمارهای واصله در حدود ۵۰ روز نخست پاییز ۹۹ ارزش بیمه‌ نامه‌های صادر شده در صندوق ضمانت صادرات ۳۸۰ میلیون دلار بوده است. این در حالی است که در ۵۰ روز نخست آذر و دی که مدیریت صندوق تغییر یافته است ارزش بیمه نامه‌های صادر شده به ۱۵۰ میلیون دلار سقوط کرده است!

عملکرد نامناسب ۵۰ روز دوم یعنی ماه‌های آذر و دی در شرایطی به وجود آمده که مدیریت صندوق ضمانت صادرات بر عهده عبدالله سجادی قرار گرفته که رشته تحصیلی و سابقه مدیریتی وی هیچ ارتباطی به صندوق ضمانت صادرات ندارد و سجادی با رشته دکترای مدیریت رسانه سکان هدایت صندوق ضمانت را بر عهده گرفته است.

صندوق‌های ضمانت صادرات رکن رکین همه کشورها در حفظ و توسعه صادرات هستند و صادرات کلید جهش تولید در هر اقتصادی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: