کد خبر: ۸۷۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
تعداد بازدید: ۲۱۷
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: تزریق واکسن مننژیت برای مشمولان قبل از اعزام به خدمت سربازی ضروری است.

مشمولان سربازی باید واکسن «سه‌گانه» بزنندبه گزارش خبرداغ  و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری روز دوشنبه در تشریح این خبر افزود: با توجه به  تامین واکسن مننژیت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضروری است مشمولان  متقاضی اعزام به خدمت سربازی این واکسن را تزریق کنند.

وی گفت: مشمولان برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود می بایست با در دست داشتن برگ واکسیناسیون که از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+۱۰) دریافت کرده اند به یکی از مراکز بهداشتی وزارت بهداشت و درمان برای تزریق واکسن مننژیت و دوگانه(دیفتری و کزاز) مراجعه و برگ ممهور به مهر مرکز بهداشت را برای ثبت درخواست اعزام به خدمت به دفاتر پلیس+۱۰ ارائه کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی  khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: