کد خبر: ۸۷۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۱۹۴
یکی از شرکت‌های تاکسی اینترنتی فایلی صوتی‌ای از یکی از رانندگان خود منتشر کرد که در این فایل راننده که آقای مکوندی نام دارد، از پشتیبانی درخواست می‌کند که هزینه سفر را به حساب مسافر بازگرداند چرا که او پرستار بخش کرونا بوده است.

راننده نیکوکار تاکسی اینترنتی: از زمان شیوع کرونا از کادر درمان پول نمی‌گیرمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، فرخ مددی ۴۸ ساله و ساکن اهواز است و می‌گوید که فایل منتشر شده متعلق به یکی دوماه قبل است اما از زمان شیوع کرونا تلاش کرده که با پول نگرفتن از پرستاران بخش کرونا تلاشی در راستای جبران زحمات آنها داشته باشد.

او در گفت‌وگو با خبرآنلاین می‌گوید:  من در مقطعی از زندگی‌ام تاکسی داشتم. آن زمان هم از جانباز و سرباز کرایه نمی‌گرفتم اما در این شرایط احساس می‌کنم پرستاران تحت فشار مالی و روحی هستند. پرستاری دو ماه است که بچه‌اش را ندیده، چطور می‌شود این را با هفت هزار تومان جبران کرد؟ همین پرستاری که او را رساندم و فایل صوتی آن منتشر شد، سه بار کرونا گرفته بود و بار آخر خودش می‌دانست که بچه‌ای که به سمتش می‌دود که او را در آغوش بگیرد مبتلا به کرونا است اما باز هم بخاطر حس مادرانه بچه را بغل کرده بود؛ این پرستار حقش نیست سه ماه حقوق نگرفته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: