کد خبر: ۸۷۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۴۸۵
بازیکنان پرسپولیس پس از گذشت یک روز از دربی ۹۴ همچنان از نتیجه تساوی مقابل استقلال عصبانی هستند.

عصبانیت ادامه‌دار رختکن پرسپولیس پس از تساوی در دربی ۹۴به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در دربی ۹۴ پایتخت با تساوی دو - دو به اتمام رسید تا دو تیم تقسیم امتیاز کرده و خود را برای کسب پیروزی در بازی‌های بعدی آماده کنند.

پرسپولیس در حالی تن به تساوی داد که استقلال با گلزنی مهدی قائدی در دقیقه ۹۳ از شکست گریخت.

گلی که بازیکنان پرسپولیس را پس از گذشت یک روز از آن همچنان عصبانی و ناراحت کرده است. بازیکنان پرسپولیس که دیروز در ترکیب حضور داشتند تمرین ریکاوری خود را امروز در ورزشگاه شهید کاظمی انجام دادند که در طول تمرین درباره عملکرد خود در مقابل استقلال تهران صحبت‌های مفصلی با همدیگر انجام دادند.

شاگردان یحیی گل محمدی که خود را مستحق پیروزی مقتدرانه مقابل آبی پوشان پایتخت می‌دانستند بابت از دست رفتن موقعیت‌های مسلم گلزنی خود صحبت کردند و به احمد نوراله‌ی که دو بار فرصت گلزنی از دست داد روحیه دادند.

همچنین صحبت‌های یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در خصوص مهدی رسول پناه نیز سوژه دیگر صحبت‌های بازیکنان بود که بین سرخپوشان رد و بدل شد.

همچنین سایر بازیکنان پرسپولیس که در دربی ۹۴ بازی نکردند تمرین امروز خود را در زمین چمن پژوهشگاه برگزار کردند تا خود را برای بازی با فولاد خوزستان آماده کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۶:۴۰ دوشنبه هفته آینده مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: