کد خبر: ۸۷۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۲۰۹
عضو شورای شهر با گلایه از سازمان لیگنسبت به بی توجهی به قانون هوای پاک و برگزاری دربی در شرایط هوای آلوده خواستار احترام به قانون شد.

گلایه میلانی از سازمان لیگ به خاطر برگزاری دربیبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، آرش حسینی میلانی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر با اشاره به برگزاری روز گذشته مسابقه دربی پایتخت، گفت: علی رغم تذکرات و هشدارهای دو مرجع شرکت کنترل کیفیت هوای تهران و وزارت بهداشت مبنی بر عدم برگزاری این مسابقه با توجه به اینکه شاخص کیفی هوا بالاتر از ۱۵۰ است و طبق تبصره ۳ قانون هوای پاک مسابقات ورزشی نباید در این شرایط برگزار شود، گفت: جان بازیکنان برای ما مهم است ولی متأسفانه ۹۰ دقیقه در هوای آلوده دویدند.

وی از سازمان لیگ به دلیل عدم توجه به قانون گلایه کرد و گفت: این رفتار مناسب نبوده و باید به قانون هوای پاک احترام بگذاریم.

حسینی میلانی همچنین از مجلس شورای اسلامی به دلیل پیگیری موضوع آلودگی هوا و برگزاری کمیسیون اصل ۹۰ و فراخواندن دستگاه‌های مسئول که قرار است ماهانه پیگیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: