کد خبر: ۸۷۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
تعداد بازدید: ۴۰۸
معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: سیاست دولت همواره بر کاهش فاصله بین مزد و تورم بوده است و ما نیز همیشه سعی کرده ایم در قالب استفاده از ظرفیت شوراهای اسلامی کار به سمت عملیاتی و اجرایی کردن این مسیر حرکت کنیم و این را یک تکلیف قانونی برای خود می دانیم.
​معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مشهد: سیاست دولت همواره بر کاهش فاصله بین مزد و تورم بوده استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، حاتم شاکرمی در نشست با تشکل های کارگری و کارفرمایی خراسان رضوی در جلسه ای که با حضور نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی این استان برگزار شد، با تاکید بر این که نگاه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی همیشه به تشکل های کارگری و کارفرمایی یکسان بوده  است، اظهار کرد:  وظیفه ما این است که همه تشکل ها را به صورت یکنواخت تقویت کرده و هیچ تفاوتی بین آن ها قائل نشویم و در راستای توانمندسازی تشکل های کارگری و کارفرمایی گام برداریم.

معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: دولت سال گذشته برای افزایش حقوق کارگران گام های مثبتی برداشت و در سال 99 نیز بیش از 42 درصد افزایش مزد و مزایا را در مجموع شاهد بودیم؛ ما همواره سیاست کاهش فاصله مزد و تورم را دنبال می کنیم  .

شاکرمی با اشاره به تقویت و توسعه دولت الکترونیک و بحث شفافیت گفت: خدمات باید به سمت الکترونیکی شدن و سامانه ها پیش برود و با استفاده از نظرات و پیشنهادات تخصصی موانع را مرتفع کنیم. آن چه وظیفه ماست سرعت بخشیدن به کار و انتظارات جامعه کارگری و کارفرمایی است که آن را دنبال کرده و وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز مصمم است به جامعه هدف خود با تمام توان خدمت کند و در همین راستا موضوع شفاف سازی و دولت الکترونیک را در دستور کار خود قرار داده است.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: