کد خبر: ۸۷۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
تعداد بازدید: ۲۵۰
شرکت هواپیمایی کیش برای رفاه گردشگران و ساکنان کیش، شنبه 20 دی پرواز فوق العاده ای درمسیر تهران -کیش -تهران برقرار می کند.

برقراری پروازفوق العاده کیش ایر درمسیر تهران- کیش –تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، باتوجه به افزایش شمار مسافران در مسیرتهران –کیش  پرواز فوق العاده مسیر تهران -کیش -تهران روز شنبه ۲۰ دی برای جابجایی گردشگران و ساکنان جزیره زیبای کیش  اعلام شده است.

بر اساس این گزارش در در ساعات اولیه شنبه20دی  پرواز شماره ۷۱۲۹مسیر تهران کیش خروج از تهران 4و سی دقیقه صبح و زمان ورود به کیش ۶ و 15 دقیقه و پرواز شماره ۷۱۲۸ مسیر کیش تهران خروج از کیش ساعت ۷صبح  و ساعت ورود به تهران 8 و 45 دقیقه برای جابجایی مسافران جزیره کیش اعلام شده است. 

 لازم به ذکر است ساکنان کیش می توانند با مراجعه به دفاترمرکزی فروش بلیط کیش ایردر تهران و جزیره کیش و ارائه کارت کیشوندی معتبر بلیط این پرواز را با نرخ مصوب تهیه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: