کد خبر: ۸۷۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
تعداد بازدید: ۲۰۲
پس از رفع محدودیت پروازی ناشی از کرونا:
مناطق آزاد کیش، اروند و شرکت هواپیمایی کیش برای برقراری مسیر پروازی کیش- استانبول- آبادان و برعکس تفاهمنامه همکاری امضاءکردند.

مسیر پروازی کیش- استانبول- آبادان برقرار می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در این تفاهمنامه سه جانبه که با هدف استفاده از ظرفیت ها و توانایی های تخصصی، همچنین افزایش همکاری های مشترک برای رفاه حال ساکنان،تجار و گردشگران دو منطقه به امضا رسید،گسترش فعالیت در حوزه حمل و نقل هوایی بین المللی و توسعه گردشگری با استفاده از امکانات دو طرف مد نظر است.

برقراری این مسیر پروازی چرخشی در راستای اتصال دو منطقه به هاب بین المللی ترانزیت مسافر، در آینده نزدیک و پس از رفع محدودیت های پروازی ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا عملی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: