کد خبر: ۸۷۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۲۳۹
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز دوشنبه جهش کرد و بالای ۱٫۹۰۰ دلار برای هر اونس باقی ماند. این بالاترین قیمت طلا در ۸ هفته اخیر است.

جهش قیمت جهانی طلابه گزارش خبرداغ، مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی نوشت: قیمت جهانی طلا در معاملات امروز دوشنبه جهش کرد و بالای ۱٫۹۰۰ دلار برای هر اونس باقی ماند. این بالاترین قیمت طلا در ۸ هفته اخیر است.

قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، دوشنبه جهش کرد و بالای ۱٫۹۰۰ دلار برای هر اونس باقی ماند. این بالاترین قیمت طلا در ۸ هفته اخیر است.

تشدید شیوع کرونا در آمریکا و انگلیس. علی‌رغم شروع توزیع واکسن در این کشورها، نگرانی از بازگشت مجدد محدودیت‌های قرنطینه‌ای را تشدید کرد و ارزش دلار را پایین آورد.

تا ساعت ۷:۲۸ به وقت تهران، قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، ۱.۲۸ درصد یا ۲۴.۲۱ دلار جهش کرد و به ۱٫۹۲۲.۳۱ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا ۱.۶۸ درصد یا ۳۱.۸۰ دلار جهش کرد و به ۱٫۹۲۶.۹۰ دلار رسید.

افت شاخص دلار در برابر ارزهای مهم جهان در معاملات روز دوشنبه باعث شد تا قیمت طلا برای دارندگان ارزهای دیگر ارزان‌تر تمام شده و تقاضا برای خرید آن بالا برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: