کد خبر: ۸۷۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
تعداد بازدید: ۲۶۳
جلالی:
سفیر ایران در روسیه گفت: راه ایستادگی ملت ایران به برکت خون شهید سلیمانی بزرگوار با قدرت ادامه دارد.

راه ایستادگی ملت ایران به برکت خون شهید سلیمانی با قدرت ادامه داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، کاظم جلالی در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در توییتی به زبان روسی نوشت: «یک سال از شهادت شهید سلیمانی، قهرمان مبارزه با تروریسم برخاسته از عمق ایدئولوژیک امپریالیسم و نژادپرستی گذشت؛ همان تروریسم دولتی آمریکایی که گمان کرد با ترور وحشیانه این مرد بزرگ، می تواند جریان و راه اقتدار، عزت، حق طلبی و مقاومت در برابر ظلم و جنگ و ترور را در منطقه متوقف کند.
راه ایستادگی ملت ایران به برکت خون آن شهید بزرگوار با قدرت ادامه دارد و به کلام ایشان «جمهوری اسلامی افتخار می کند به این ایستادگی»، و بر ضرورت اتخاذ اقدامات جمعی کشورها برای جلوگیری از این اقدامات تروریستی ضد انسانی فاحش تأکید می نماید».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: