کد خبر: ۸۶۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
تعداد بازدید: ۳۴۱
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در دیدار با سفیر ایران در مسکو با استقبال از برگزاری سومین نشست کمیته همکاری‌های رسانه‌ای ایران و روسیه بر ضرورت ارتباط مستمر و نزدیکتر رسانه‌های دو کشور تاکید کرد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه با سفر ایران در این کشور دیدار و گفت‌وگو کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، "کاظم جلالی" سفیر ایران در فدراسیون روسیه با "ماریا زاخارووا" سخنگوی وزارت خارجه روسیه دیدار و گفت وگو کرد و طرفین موضوعات مختلفی از جمله تحولات منطقه، اوضاع قره باغ، انتخابات آمریکا و همکاری های دو کشور در حوزه فرهنگی و برگزاری سومین نشست کمیته همکاری رسانه های دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

دومین نشست کمیته همکاری‌های رسانه‌ای ایران و روسیه آذر ماه سال گذشته با حضور سفیر ایران در فدراسیون روسیه، معاونان وزیران فرهنگ و ارتباطات و تنی چند از نمایندگان برخی از رسانه‌های دو کشور در مسکو برگزار و توافقنامه همکاری رسانه‌ای در قالب کمیته رسانه‌ای ایران و روسیه میان «محمد خدادی» و «الکسی کنستانتینویچ ولین» معاونان وزیران فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و توسعه دیجیتالی، مخابرات و ارتباطات جمعی روسیه امضا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: