کد خبر: ۸۷۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۲۴۴
سهام شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر در معاملات فرابورس امروز با ثبت قیمت ۴۵,۹۷۶ریال، رشدی ۴.۸درصدی را رقم زد.

سهامداران زملارد توجه کنند/ رشد «زملارد» برای دومین روز متوالیبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادآنلاین - سهیل بانی؛ امروز سهام شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر با رشد ۴.۸درصدی قیمت ۴۵,۹۷۶ریال را ثبت کرد و نام این نماد بین نمادهای پرتراکنش جای گرفت.  

امروز بیش از ۶میلیون برگه سهم «زملارد» جابجا شد. سهامداران حقیقی خریدار همه برگه سهم‌های «زملارد» بودند. در سمت فروش نیز آن‌ها پیشرو بودند و ۸۴درصد سفارشات فروش «زملارد» را ثبت کردند و کدهای حقوقی فروشنده ۱۶درصد باقی مانده بودند. همچنین ارزش معاملات زملارد به بیش از ۲۸میلیارد تومان رسید.

از دقایق ابتدایی معاملات امروز معامله‌گران بر صف خرید «زملارد» نشستند. با وجود اینکه این صف یک بار عرضه شد اما مجددا «زملارد» صف خرید ۸۵۰هزار برگه سهمی تشکیل داد در آخرین معاملاتش  قیمت ۴۶,۰۴۹ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افت داشته است.

 

زملارد

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: