کد خبر: ۸۷۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
تعداد بازدید: ۲۸۹
کارشناس فوتبال درباره بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی توضیحاتی داد.

ذوالفقار نسب: پرسپولیس با ریتم و انرژی همیشگی، شانس قهرمانی در آسیا را داردبه گزارش خبرداغ ، بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال درباره بازی فینال لیگ قهرمانان بین پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی اظهار کرد: اولسان کره جنوبی تیم باسابقه ای محسوب می شود و در سال های گذشته در آسیا قهرمان شده است و امکانات مناسبی در اختیار دارد.

 

او ادامه داد: تیم پرسپولیس فارغ از همه مشکلات و با وجود اینکه چند بازیکن خود را از دست داده است اما این تیم با آمادگی نسبی به مصاف حریف کره ای خود در فینال لیگ قهرمانان آسیا می رود.

 

ذوالفقار نسب درباره اینکه تیم اولسان هیوندای کره جنوبی حریف سختی برای پرسپولیس است، گفت: تیم پرسپولیس حریفان قدرتمندی را در بازی های قبلی خود در آسیا پشت سرگذاشته و با اقتدار به فینال آسیا رسیده است و اگر این تیم با همان ریتم و انرژی برابر تیم اولسان بازی کند شانس قهرمانی دارد. سرخپوشان نتایج شگفت آوری را در مراحل قبل آسیا به دست آوردند و این بار هم توانایی این کار را دارند.

 

کادر فنی پرسپولیس باعث لغو بازی با ذوب آهن شد

کارشناس فوتبال درباره لغو بازی پرسپولیس و ذوب آهن بیان کرد: به هر حال بازی با ذوب آهن آخرین دیدار پرسپولیس قبل از فینال آسیا بود اما کادر فنی پرسپولیس باعث لغو این بازی شد. شاید پرسپولیسی ها براساس محاسبات صورت گرفته تشخیص دادند برگزار نشدن این بازی به نفعشان است.

 

او درباره اینکه بازی پرسپولیس و ذوب آهن به علت کرونایی بودن چند بازیکن ذوب لغو شد، گفت: اگر یک بازیکن کرونایی باشد در آن صورت فدراسیون فوتبال و مسئولان برگزار کننده اجازه بازی کردن به آن بازیکن را نمی دهند. پرسپولیسی ها برای اینکه مصدومیتی به وجود نیاید و نحوه بازی آنها از سوی حریفشان در فینال آسیا شناسایی نشود تشخیص دادند که با ذوب آهن بازی نکنند.

 

پرسپولیس برابر اولسان کره جنوبی بازی هوشمندانه ارائه بدهد

ذوالفقارنسب درباره راهکار پرسپولیس در فینال آسیا اظهار کرد: به نظرم تیم پرسپولیس باید بازی هوشمندانه ارائه بدهد و حریف خود را کنترل کند تا در نهایت بتواند گل بزند.

 

کارشناس فوتبال درباره نگرانی از خط حمله پرسپولیس در فینال آسیا گفت: ما نمی توانیم روحیه مهاجمان پرسپولیس را تضعیف کنیم اما امیدوارم آنها با تلاش بیشتر بتوانند بازی خوبی در فینال آسیا ارائه بدهند.

 

او درباره اینکه به نظرش پرسپولیس قهرمان آسیا می شود، بیان کرد: تیم پرسپولیس کار سختی پیش رو دارد اما ان شاالله بتواند قهرمان آسیا شود. البته ما در دوران گذشته بازی های خوبی برابر تیم های کره ای انجام دادیم و این بار هم پرسپولیس می تواند به موفقیت برسد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: