کد خبر: ۸۷۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۲۴۱
در حالی که پیش از این گفته می شد برانکو ایوانکوویچ با دعوت باشگاه پرسپولیس بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک نظاره خواهد کرد اما او امروز این موضع را به دلیل شرایط ویروس کرونا رد کرد.

کرونا مانع حضور پروفسور در فینال آسیابه گزارش خبرداغ ، مرد کروات که در بازگشت به فوتبال ایران پس از 9 سال، پروژه بسیار سختی را آغاز کرده بود و به خوبی می‌دانست که پرسپولیس را در مقطع خوبی تحویل نگرفته است، اما پرسپولیس با پروفسور دو بار قهرمان سوپرجام، دو بار در نیمه‌نهایی و یک بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد و پنج بار نیز دربی‌ها را برده است. این آمار، برای پرسپولیسی ها حیرت‌انگیز و فراموش‌نشدنی به نظر می‌رسد.


با توجه به اینکه قرمزها برای اولین بار با هدایت برانکو ایوانکوویچ و با نیمکت خالی در کنار تلاش و غیرت بازیکنان این تیم به فینال آسیا در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود این موضوع مطرح شده بود که مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند از این مربی محبوب کروات برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر دعوت به عمل آورند، موضوعی که هر چند تا الان از سوی باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی مطرح نشده اما سرمربی سابق قرمزها با رد این موضوع برای قهرمانی شاگردان یحیی گل محمدی و تکمیل کار نیمه تمام او در فینال آسیا آرزوی موفقیت می کند.


برانکو ایوانکوویچ می‌گوید به دلیل شرایط خودش در عمان و سختگیری در قطر، امکان دیدن فینال لیگ قهرمانان آسیا از نزدیک را ندارد.سرمربی پیشین پرسپولیس در واکنش به انتشار خبری در رسانه های داخلی ایران مبنی بر حضورش در قطر برای تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: "اول آنکه شرایط قرنطینه در کشورهای قطر و عمان بسیار سخت است. من اگر بخواهم به قطر بروم باید دو هفته در قرنطینه باشم و در برگشت به عمان یا کرواسی هم همین شرایط حاکم است. خیلی سخت است بخواهم خودم را به قطر برسانم و از نزدیک بازی را ببینم چون پروتکل‌های بهداشتی سختگیرانه‌ای در این کشور حاکم است" .


برانکو ایوانکوویچ با اشاره به عدم دعوت باشگاه پرسپولیس برای این مسابقه می گوید:  دعوتنامه‌ای هم به دست من از طرف باشگاه نرسیده است البته اگر باشگاه پرسپولیس هم مرا دعوت کند با توضیحاتی که دادم امکان حضور در قطر و تماشای بازی فینال را ندارم".


شایان ذکر است که پرسپولیس در 14 فصل بدون برانکو، تنها دو بار قهرمان رقابت‌های لیگ برتر شده بود و در چهار فصل با این مربی، سه بار این عنوان را از آن خود کرد. در واقع دوران برانکو به تنهایی از همه سال‌های دیگر پرسپولیس در لیگ برتر موفقیت‌‌آمیزتر بوده است.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: