کد خبر: ۸۷۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
تعداد بازدید: ۲۳۳
شیخ دیاباته همچنان از تمرینات گروهی استقلال دور است اما تلاش می کند تا هرچه زودتر به میادین برگردد.

دیاباته: سعی می کنم به دربی برسمبه گزراش خبرداغ ، مربیان استقلال عجله ای برای بازی دادن به دیاباته در دو بازی آ ینده ندارند ولی برای آ نها خیلی مهم است که شیخ به دربی برسد.دیاباته که همچنان با تمرینات انفرادی سعی می کند خود را به شرایط مطلوب برساند،می گوید:«من تمام تلاشم را می کنم تا به دربی برسم البته می دانم که تاریخ دربی هنوز اعلام نشده است اما بهرحال من می خواهم در این بازی حضور داشته باشم.»

 

استقلال در دو بازی آینده با شهر خودرو مشهد و ذوب آهن اصفهان بازی می کند و پس از آن به مصاف پرسپولیس می رود و مربیان استقلال ترجیح می دهند دیاباته فعلا به تمرینات آ ماده سازی خود ادامه بدهد تا برای دربی کاملا آ ماده شود.

 

شیخ دیاباته فصل گذشته در هردو بازی رفت و برگشت لیگ برتر غایب بود اما در دربی جام حذفی بازی کرد که البته عملکردی معمولی داشت.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: