کد خبر: ۸۷۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۲۱۷
دروازه بان تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه استقلال خانه اول و آخر من است، گفت: ابتدای فصل چند پیشنهاد داشتم اما جدایی از استقلال برایم سخت بود.

اول فصل پیشنهادات خوبی داشتم/ با مظاهری هیچ مشکلی ندارمبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، سید حسین حسینی در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال گفت: شرایط تیم خوب است و همه همدل هستیم تا بتوانیم در پایان موفقیت برسیم.

وی افزود: هر مربی که وارد استقلال می‌شود سختی‌های خودش را دارد. شرایط تیم‌های بزرگ هم با دیگر تیم‌ها متفاوت است استقلال چند سال است که قهرمان نشده و صبر هواداران تمام شده و شانس فکری بود که در این برهه تیم را تحویل گرفت. ما باید پشت او باشیم و تا جایی که می‌توانیم کمک کنیم تیم موفق شود.

حسینی تصریح کرد: اگر هواداران یک دل نباشند تیم نتیجه نمی‌گیرد و قهرمان نمی‌شود. متأسفانه در فضای مجازی هواداران استقلال چند دسته شده‌اند و این برای تیم حاشیه درست می‌کند. یک عده سمت یک نفر هستند و عده‌ای دیگر سمت شخص دیگر. این تیر به چشم تیم می‌رود و نتیجه نمی‌گیریم.

دروازه بان استقلال خاطرنشان کرد: سالهای قبل هم این اتفاق برای پرسپولیس افتاد و با آمدن برانکو این تیم موفق شد. من از هواداران خواهش می‌کنم از فکری حمایت کنند. ما در مقابل فولاد باختیم. فشار بسیار زیادی به تیم وارد شد. درست است که ما استقلال هستیم و باید بازی‌های آسان را ببریم و مساوی برای ما مثل باخت است اما باید صبر کنیم شرایط درست شود و بتوانیم به قهرمانی برسیم.

وی گفت: مطمئن باشید به مرور زمان تیم درست می‌شود و شرایط بهتر می‌شود.

حسینی در مورد اینکه در دو هفته اول فیکس بود و بعد نیمکت نشین، گفت: گل‌هایی که دریافت کردم مقصر نبودم اما تصمیم گیرده اصلی فکری است که من بازی کنم یا نه. هرچه ایشان بگوید من وظیفه دارم انجام دهم و باید پشت فکری بمانم.

دروازه بان استقلال اظهار داشت: در ابتدای فصل جدایی من مطرح بود. پیشنهاداتی داشتم اما اینجا خانه من است و جدایی از آن سخت است. سعی می‌کنم ثابت کنم و هر وقت سرمربی اجازه دهد در ترکیب قرار می‌گیرم.

وی گفت: هیچ اختلافی بین من و مظاهری وجود ندارد. سوء تفاهم بود ولی خیلی بزرگ جلوه داده شد. همه در کنار هم هستیم و از مظاهری هم حمایت می‌کنم تا ان شاءالله بتوانیم هواداران را امسال خوشحال کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: