کد خبر: ۸۷۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۲۶۸
مینو رایولا اعتقاد دارد زلاتان ایبراهیموویچ کامل‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال است و اگر مردم رأی می‌دادند ۸ جایزه به او می‌رسید.
اگر مردم رأی می‌دادند، زلاتان ۸ بار توپ طلا می‌بردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: مینو رایولا، مدیربرنامه قدرتمند و پرحاشیه ایتالیایی این روزها دوباره با اظهار نظرهایش در رسانه‌ها بر سر زبان‌ها افتاده.
رایولا در گفت‌وگو با نشریه «توتو اسپورت»، بعد از سؤالی درباره مقایسه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، زلاتان ایبراهیموویچ را کامل‌ترین بازیکن دنیا نامید و گفت:
«من بین این دو بلافاصله می‌گویم کریستیانو رونالدو که طرفدار او هستم و همیشه این پرتغالی را انتخاب خواهم کرد. از طرف دیگر، زلاتان از سیاره دیگری است. او کامل‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال است. زلاتان استعداد مسی و قدرت و اراده رونالدو را دارد. اگر مردم برای توپ طلا رأی می‌دادند، می‌دانم که او ۸ توپ طلا می‌برد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: