کد خبر: ۸۷۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
تعداد بازدید: ۱۹۰
در جدول رکوردداران گلزنی برای یک تیم لیونل مسی با ۶۴۴ گل برای بارسلونا در صدر قرار دارد.

رکورد مسی هرگز شکسته نخواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: بارسلونا موفق شد در خانه وایادولید با ۳ گل به برتری برسد. در دیداری که مسی ستاره آن بود آبی‌واناری‌ها توانستند ۳ امتیار مهم را به دست‌ آورند و یک گام دیگر صدای نفس‌های خود را به گوش بالانشینان جدول برسانند. اما اتفاق مهم این بازی رکوردی بود که لیونل مسی زد و هرگز شکسته نخواهد شد.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد مسی توانست رکورد پله را مال خود کند. در جدول رکوردداران گلزنی برای یک تیم ابتدا لیونل مسی با ۶۴۴ گل برای بارسلونا در صدر قرار دارد و بیشترین تعداد گل‌زده برای یک نفر در یک باشگاه در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید. او ضمناً اولین پاس گل لالیگایی خود را در فصل جدید ارسال کرد. به اینها باید ۷ شوت، ۶ دریبل موفق و ۴ پاس مهم را اضافه کرد.

در مورد اهمیت این رکود می‌توان صحبت‌های گری لینه‌کر، ستاره سابق فوتبال انگلیس و بارسلونا که این روزها به عنوان مجری و کارشناس فعالیت می‌کند اشاره کرد. لینکر در پستی در این مورد نوشت: «رکوردی که مسی خلق کرد به نظر من هیچ وقت توسط هیچ بازیکن دیگری در تاریخ شکسته نخواهد شد. برای شکستن این رکورد یک بازیکن باید 15 فصل متوالی به طور میانگین بالای 43 گل به ثمر برساند آن هم برای یک باشگاه، تا به چنین اعدادی برسد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: