کد خبر: ۸۷۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
تعداد بازدید: ۳۹۰
با حکم مدیرکل اداره دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، نخستین رییس اداره امور کنسولی دانشجویان بین المللی منطقه آزاد کیش منصوب شد

انتصاب نخستین رییس اداره کنسولی دانشجویان بین المللی در جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر افشین آخوند زاده مدیرکل اداره دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، با هدف مستقل شدن فرآیندهای کنسولی دانشجویان در این منطقه؛ زهرا حسین زاده را به عنوان رییس اداره کنسولی دانشجویان بین المللی در جزیره کیش منصوب کرد.

تاسیس این اداره که برای نخستین بار پس از حضور پردیس های بین المللی دانشگاه ها در این منطقه آزاد شکل می‌گیرد، گام بزرگی در جهت تسهیل فرآیندهای کنسولی دانشجویان خارجی به صورت مستقل در جزیره کیش است و به تحقق اهداف سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه توسعه آموزش عالی، رونق گردشگری علمی و افزایش جذب دانشجویان خارجی در این منطقه کمک می کند.

شایان ذکر است جذب دانشجوی خارجي برای دانشگاه ها يک فرايند زمان بر و نيازمند برنامه ريزي است، حضور نماینده مستقیم سازمان امور دانشجویان وزارت علوم و بهداشت در منطقه، مستقر در دانشگاه علوم پزشکی تهران، نقش مهمی در افزایش رضایتمندی اتباع خارجی برای تحصیل در دانشگاه های جزیره کیش ایفا می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: