کد خبر: ۸۸۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
تعداد بازدید: ۴۱۰
مدیر امور اجتماعی ، بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از پردیس بین الملل کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران بر تقویت برنامه های آموزشی و پژوهشی در منطقه تاکید کرد.

بررسی زمینه همکاری های مشترک با پردیس بین الملل کیش دانشگاه علوم پزشکی تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزادکیش، مدیر امور اجتماعی ، بهداشت و درمان به همراه روسای اداره امور اجتماعی ، نهادهای مدنی و اجرایی این سازمان و اداره بهزیستی پنجشنبه 21 بهمن در بازدید از بخش های مختلف پردیس بین الملل کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران ، زمینه های همکاری مشترک درجزیره کیش را بررسی کردند.

بهمن شیردل مدیر امور اجتماعی ، بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد کیش در این بازدید با ابراز خشنودی از پیشرفت فعالیت های این دانشگاه در حوزه های داخلی و بین المللی ، آن را نقطه عطفی در پیشرفت آموزش علوم و فنون پزشکی و سلامت منطقه دانست و در خصوص زمینه های همکاری مشترک این دانشگاه باسازمان منطقه آزاد کیش به ویژه برگزاری کارگاه های آموزشی به تبادل نظر پرداختند.

بازدید از کارگاه آموزشی اتیسم که با همکاری اساتید مجرب این دانشگاه و انجمن آوای اتیسم کیش با هدف ارائه رهنمودها وراهکارهای موثر برای خانواده های دارای فرزند اتیسم درجهت ارتقاء کیفیت آموزش این کودکان در حال برگزاری بود بخش دیگری از این برنامه بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: