کد خبر: ۸۷۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۴۷
سهامداران شستا بخوانند (۹۹/۹/۱۶)
در معاملات بورس امروز شستا با رشد پنج درصدی قیمت ۳۰۶۴۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت به ۹۸۰میلیارد تومان رسید و عمده سهام این شرکت توسط حقیقی‌ها دست به دست شد.

همراهی شستا با شاخص/ سهامداران شستا غافلگیر شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با رشد پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پربازدید امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۳۰۵۹۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۳۲۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳۰۶۴۰ریال آغاز خواهد کرد.

 

ارزش معاملات امروز شستا به رقم ۹۸۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۸۸درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۱۲درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۲۵۵میلیون برگه سهم (۸۰درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۶۵میلیون برگه سهم (۲۰درصد) را اشخاص حقوقی به فروش رساندند.

برای دیدن تصویر در سایز اصلی، روی آن کلیک کنید

شستا

 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: