کد خبر: ۸۷۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۲۳۴
خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم دو هزار و ۸۳۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت محصولات غذایی و آشامیدنی به ثبت رسید و همچنین سهام صنایع چوب خزر کاسپین حدود ۳۲۵میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

سنگین‌ترین صفوف خرید و فروش بورس امروز/ صفوف خرید سنگین‌تر از دیروز پا بر جاستبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود سه هزار و ۶۵۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۸۲۵ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود دو هزار و ۸۳۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «چخزر»، «خودکفا» و «خگستر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام صنایع چوب خزر کاسپین بیش از ۳۲۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «گشان»، «فوکا» و «فاهواز» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۲۳۰میلیارد تومان (۳۴درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۶۸۵میلیارد تومان (۸۳درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۸۰نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است.

 

«محصولات غذایی و آشامیدنی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای حدود ۳۸۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن بیش از ۳۴۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «هتل و رستوران» با فشار فروش ۱۲۵میلیارد تومانی همراه است.

 این جدول حدود ۳۴ درصد از چهار هزار و ۴۸۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع چهار هزار و ۳۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۰۲درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و ۸۶۵میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای خرید و فروش بورس 99.09.16

نقشه صفوف خرید و فروش سهام 99.09.16

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: