کد خبر: ۸۷۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۲۴۶
خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم هزار و ۱۷۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت محصولات شیمیایی به ثبت رسید و همچنین سهام سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی حدود ۳۱۵میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش بورس امروز/ همچنان اقبالی به زراعتی‌ها نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه مجموع صف‌های خرید حدود ۲۸۷۴دو هزار و ۸۷۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۷۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۱۷۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «تاپیکو»، «خگستر» و «خزامیا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی حدود ۳۱۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «تلیسه»، «گشان» و «فوکا» در نوبت انتظار است.

بیشتر بخوانید: 

نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات/ خروج پول حقیقی در نیم ساعت ابتدایی بازار

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۲۳۰میلیارد تومان (۴۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۱۰۰میلیارد تومان (۶۵درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۵۱نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است.گفتنی است حجم صف شیر و گوشت زاگرس شهرکرد (زشگزا) به ۹.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۶۱۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن بیش از ۴۲۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «زراعت و خدمات وابسته» با فشار فروش ۳۹۰میلیارد تومانی همراه است.

 این جدول حدود ۳۶درصد از چهار هزار و  ۵۸۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع حدود چهار هزار و ۸۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۵درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۹هزار و ۴۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.         

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

1111

1111

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: