کد خبر: ۸۷۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۲۰۷
شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدیبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است :
انالله و انالیه راجعون
خبر درگذشت روحانی جلیل القدر «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی» موجب تأثرفراوان شد.
آن مرحوم همواره متعهدانه در ترویج فرهنگ دینی، اخلاقی، ارزش‌های اسلامی، انقلابی و همچنین گسترش فرهنگ والای ایثار و شهادت با فعالیت در بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمات ارزشمندی را از خود بر جای گذاشت.
وی در مسئولیت‌هایی همچون نمایندگی ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهوری، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز منشا اثر بود و اقدامات ماندگاری داشت. اخلاق‌مداری، ایثار، تعهد، خلوص، تلاش و خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان که حتی در زمان کسالت و بیماری نیز با جدیت انجام می‌شد هیچگاه از اذهان زودوده نخواهد شد .
درگذشت این عالم وارسته را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ، بیت مکرم ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت می‌نمایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: