کد خبر: ۸۷۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
تعداد بازدید: ۶۲۰
محسن فخری زاده، دانشمند کم‌نظیر حوزه هسته‌ای و دفاعی کشورمان و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به شهادت رسید.

رجزخوانی کافی استبه گزارش خبرداغ ، محسن فخری زاده، دانشمند کم‌نظیر حوزه هسته‌ای و دفاعی کشورمان و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به شهادت رسید. ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت جان‌سوز ایشان به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، خانواده و همکاران او، نکات زیر قابل‌بیان است:
یک. ترور دانشمندان، بینه روشنی از ضعف و استیصال دشمنان این مرزوبوم در توقف روند پیشرفت برنامه‌های صلح‌آمیز دفاعی و موفقیت‌های علمی است. محسن فخری‌زاده، علاوه بر پژوهش و نوآوری، طی سالیان، شاگردان بسیاری تربیت‌کرده که راه او را ادامه خواهند داد.
دو. خط ترور معمولا زمانی تقویت می‌شود که دشمن زبون به‌واسطه اختلافات یا ناکارآمدی‌های داخلی، از خلأ اشراف اطلاعاتی بهره برده و نسبت به حمله به محسن پیرهادی ترغیب و تشجیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

فخر صنعت هسته‌ای آسمانی شد


ترور دانشمندان شهید هسته‌ای یعنی مسعود علی‌محمدی، مجید شهریاری، مصطفی احمدی روشن و داریوش رضایی‌نژاد در فاصله کمی از ایام فتنه ۸۸ به‌وقوع پیوست، همان روزهایی که رئیس دستگاه اطلاعاتی انگلستان از کُند کردن برنامه هسته‌ای ایران با اقدامات نامتعارف سخن می‌گفت و هم‌اکنون در فاصله یک سال از بی‌تدبیری مفرط بنزینی دولت و غائله آبان ۹۸، فرمانده سپاه قدس و دانشمند هسته‌ای ما ترور شده‌اند. همه ارکان و اجزای بی‌تدبیری، به‌اندازه خود در بی‌ثبات‌سازی و دامن زدن به آن وضعیت که نتیجه امروز را داشته، مقصرند.
سه. هرگونه مذاکره در هر سطحی، با کسانی که عامل یا حداقل شریک این جنایات وحشتناک‌اند، نشانگر بی‌عقلی، ضعف، زبونی و بی‌اطلاعی نسبت به اصول روابط بین‌الملل و پا نهادن بر خون دانشمندان شهیدمان است.
چهار. انتقام این ترور بزدلانه، در دو حوزه اتفاق خواهد افتاد. بعد از این ترور، شرایط باید از حالت رجزخوانی و اعلامی وارد فاز تازه‌ و اجرایی شود. سیاست‌های این سال‌ها ما را به سربازی که تیر مشقی می‌زند مبدل کرده و مطالبه تجدیدنظر در این سیاست چه در داخل کشور و چه در هم‌پیمانان منطقه‌ای و بین‌المللی ما ضروری است. دوستان و حتی دشمنان ایران می‌دانند که ظرفیت و توان مقابله با چنین ضرباتی در کشور وجود دارد و منتظر اقدامات عملی هستند. در این راستا انتقام اول باید عاجل، سخت و پشیمان کننده باشد که چنین عملی، دشمن را از رذالت‌های بعدی بازدارد. انتقام بزرگ‌تر، تکمیل و تکثیر فعالیت‌ها و اقدامات دانشمندان شهیدمان است که سلطه علمی استکبار را به زیر کشد، ان‌شاءالله

نویسنده : محسن پیرهادی 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: