کد خبر: ۸۷۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
تعداد بازدید: ۳۶۶
معاون کل وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر ما هیچ دارویی اعم از داروهای شیمیایی، سنتی و گیاهی نداریم که درمان قطعی کرونا باشد و کلیه داروها سیکل کمکی دارند.

حریرچی: درحال حاضر هیچ داروی قطعی برای کرونا وجود ندارد؛ همه داروهای فعلی سیکل کمکی دارندبه گزارش خبرداغ ، معاون کل وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر ما هیچ دارویی اعم از داروهای شیمیایی، سنتی و گیاهی نداریم که درمان قطعی کرونا باشد و کلیه داروها سیکل کمکی دارند.

ایرج حریرچی پنجشنبه ۶ آذر در حاشیه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: تست سریع در استان‌ها و شهرستان‌ها توزیع و آموزش‌های لازم انجام شده است، از روز شنبه به میزان روزانه ۶۰ هزار تست سریع انجام می‌شود و امیدوارم ظرف چند روز آینده نیز تست سریع به حدود صد هزار روزانه برسد.

وی افزود: در حال حاضر ما هیچ دارویی اعم از داروهای شیمیایی، سنتی و گیاهی نداریم که درمان قطعی کرونا باشد؛ در حال حاضر کلیه داروها سیکل کمکی دارند و هر دارویی که سیکل لازم در سازمان غذا و دارو را طی کرده باشد و مراحل تأیید علمی را بگذراند مورد تأیید است.

معاون وزیر بهداشت تأکید کرد: بعضی از داروهایی که در کشور آمریکایی و اروپایی تولید می‌شوند با قیمت ارزان‌تر در کشور تولید شده است و تأکید می‌کنم هیچکدام از داروها، دارویی قطعی کرونا نیست و هر محصولی که استاندارد لازم را دارد مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده، یادآور شد: ادامه‌دار بودن محدودیت‌ها بستگی به شرایط دارد اگر نتایج مثبت و منفی حاصل شود با توجه به آن ستاد ملی کرونا بررسی و کارشناسی لازم را انجام می‌دهد و تصمیم گیری می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: