کد خبر: ۸۷۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
تعداد بازدید: ۲۴۲
مسی هنگامی که از بازی‌های ملی برگشت در فرودگاه با برخورد بد ماموران اداره مالیات در اسپانیا مواجه شد.
بارسا بدون مسی بهتر بازی می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه اعتماد: مسي هنگامي كه از بازي‌هاي ملي برگشت در فرودگاه با برخورد بد ماموران اداره ماليات در اسپانيا مواجه شد. آنها مثل هميشه از او سوال داشتند و اين اعصاب فوق ستاره آرژانتيني را به هم ريخت. مسي كه كلافه شده بود، گفت: «ديوانه‌ام كرديد.» لئو در ادامه و در واكنش به اظهارات مديربرنامه‌ سابق آنتوان گريزمان كه گفته بود دليل عدم موفقيت ستاره فرانسوي در بارسلون وجود مسي است، گفت: «از اينكه من را مقصر همه مشكلات باشگاه مي‌دانند خسته شده‌ام.» زياد طول نكشيد كه بارسلونا به همراه مسي در لاليگا در يك بازي حساس مقابل اتلتيكو مادريد قرار گرفت و شكست خورد.

بارسلونا با اين شكست وضعيتش به مراتب بدتر از گذشته شد و در رده ۱۳ جدول با تنها ۱۳ امتياز از ۸ مسابقه قرار گرفت. بدتر از آن اينكه مسي در مقابل شاگردان سيمئونه يكي از بدترين بازي‌هاي تاريخ زندگي‌اش را به نمايش گذاشت. مسي در اين بازي آمار ۲۳ توپ از دست رفته را ثبت كرد. از تمام پاس‌هاي او تنها ۳۶ تاش به بازيكنان بارسا رسيد. رسانه‌ها همه اينها را گذاشتند كنار اين فكت كه مسي در ۱۵ بازي آخر خارج از خانه‌اش تنها ۳ گل به ثمر رسانده است و اين سوال را مطرح كردند كه آيا مسي واقعا مشكل بارسا نيست؟ در آستانه بازي بارسلونا مقابل ديناموكيف در اوكراين رونالد كومان سرمربي اين تيم تصميم گرفت به مسي استراحت بدهد.

به اين ترتيب كاروان آبي‌اناري‌ها براي يكي از معدود دفعات در سال‌هاي گذشته بدون مسي عازم يك رقابت در سطح اروپا شد. ديناموكيف اميدوار بود بتواند از بارسلوناي بحران‌زده و بدون مسي در زمين خود امتياز بگيرد. مخصوصا وقتي ديد جاي مسي در خط حمله بارسلونا مارتين برايتويت قرار است بازي كند؛ بازيكني كه هنوز كسي نمي‌داند بارسلونا چرا او را جذب كرد. همه منتظر بودند ببينند بارسلوناي بدون مسي چطور مي‌شود؟ پاسخ سوال در پايان نيمه اول اين بود: بسيار نااميدكننده و كسالت‌بار. با اين حال در نيمه دوم ورق برگشت و بارسا با ارايه يك نمايش هجومي عالي با ۴ گل برنده از زمين بازي خارج شد.

مارتين برايتويت دو گل زد و يك پاس گل داد. سرجينيو دست خريد جديد تيم هم گل زد و آنتوان گريزمان هم بعد از مدت‌ها با گلزني آشتي كرد. بارسلونا با يك برد شيرين بدون مسي برنده شد تا آن سوالي كه همه دوست دارند پرسيده شود دوباره سر زبان‌ها بيفتد. آيا بارسلونا بدون مسي راحت‌تر نيست؟ در اين مدت بزرگان زيادي در مورد مسي و اينكه خوب شد در بارسلونا ماند يا كاش از اين تيم جدا مي‌شد حرف زدند. آنچه همه روي آن متفق‌القول هستند اين است كه مسي، مسي هميشگي نيست.

اينكه مسي نمي‌تواند مثل هميشه بدرخشد يا نمي‌خواهد يك مساله عادي به حساب نمي‌آيد. همانطور كه درخشش مسي در يك بازي مي‌تواند كار چند بازيكن را انجام دهد، افت او هم به اندازه افت چند بازيكن تاثير دارد. مسي محور بارسلوناست و همه بازيكنان از او انتظار دارند كار بزرگي به انجام برساند و وقتي چنين اتفاقي رخ نمي‌دهد وضعيت به مراتب پيچيده‌تر مي‌شود. افت مسي از لحاظ روحي و بدني روي كل بازيكنان داخل زمين تاثير مي‌گذارد و آنها را هم دچار افت مي‌كند. با اين حال بسيار بعيد است كه كومان در بازي‌هاي آينده بارسلونا باز هم بخواهد مسي را كنار بگذارد و دوباره تيمش را بدون او تست كند. آنچه قطعي به نظر مي‌رسد نزديك‌تر شدن مسي و بارسلونا به آخر خط است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: